If I got you, I don't need money

Har kommit hem från gymmet för en stund sen.
Ja, det gick väl hyfsat bra med tanke på mitt tillstånd efter denna helg.
Kan ju säga som såhär att ryggresningar kanske inte var det allra bästa. Fy fan, trodde jag skulle spy.
Men nu känner jag mig lite fräschare.
Och fan vad jag ville se Chris Brown asså. Blä. Nu lär det ju ta flera år innan han kommer tillbaka och då är jag inte säker på att jag lyssnar på honom. Ser en massa bilder och hör en massa bra saker.
Jaja, jag ska nog i alla fall försöka se Beyonce i maj. Hennes nya skiva är grym! She's Sasha Fierce!
Måste duscha lite strax ska hem på middag hos mina kära barndomsvänner som fyllde 17 i fredags, måste speedplugga lite nu bara!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0