I am a chicken, chicken, chicken. Chicken

Ja, jag tänkte ju då att jag skulle titta på min film som jag fått tag på och velat se skitlänge.
Nu har dne kommit på DVD. The strangers
Den ska vara som en amerikansk Ils. Varför gillar jag att plåga mig med sånna filmer?
Ja, det blev för mycket för mig trots att det är ljust ute, men nej. Så om nån har lust att sällskapa nån gång så sparar jag den, för själv tänker jag fan inte se den.
Såg att vi fått hem filmer från Lovefilm och gissa vilken en av dem? HELA PIP-LARSSONS!!! Ja det var jag som skickade efter dom. haha, mamma blev väl måttligt glad. Så det ska jag nog titta på istället! mwiiihi

Förresten så upptäckte jag idag Sophia Somajo, har man inte lyssnat på henne så bör man. Hon har spelat in sin skiva helt själv på sin laptop hemma! Grymt.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0