Huvudet tungt och näsan röd..

Ja som de flesta kanske vet är jag en enorm tänkare och överanalyserar det mesta. Vet ej om detta är bra eller dåligt?
Har nästan konstant ångest/oro för något. Tyvärr. Har väl på nåt vis lärt mig leva med det, då det varit en del av mig i några år.
Tror verkligen på det här med astrologi också måste jag säga. Mycket av det som sägs om stjärntecknet tvillingarna stämmer nämligen in klockrent på mig, och någon gång läste jag att tvillingar har som två personligheter (schizo eller vad?) man kan känna dubbelt för något. Alltså både svart och vitt eller vad man ska säga.
Och ja, det stämmer nog också. Mest just nu kanske jag tänker på att mina tankar pendlar oerhört mycket just nu. Ena stunden extremt målmedveten och säker på framtiden, till en osäker jävla hare.
Men allt kommer ordna sig ellerhur? I'll live så att säga.


Fy fan vad jag saknar dig min älskling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0