Homecoming

God kväll.
Nu är jag hemkommen från min sista torsdag som slutar fem. Hur skönt som helst!
Sista lektionen var då Etik & Livsfrågor. Jag vet inte, den var inte så kul som jag trodde.. Men i alla fall dagens ämne var fortsatt på Kärlek och inriktning otrohet.. Vilket man kan säga var ganska jobbigt.
Jag kommer aldrig förlåta mig själv för det jag gjorde. Usch det känns så hemskt och man vet liksom vad folk tycker om det. Och vad jag själv tycker/tyckte. Okej, jag kanske har ändrat mig lite, lite. Kan tycka att en engångsgrej på fyllan kan vara förlåtligt. Men samtidigt. Som alla sa, bara för att man är full betyder inte det att man glömmer att man är i ett förhållande.
Men ja jag antar att mitt snedsteg är något jag får leva med resten av livet. Även om det faktiskt betydde något som fick mig att göra det jag skulle ha gjort mycket tidigare.
Ja det var lite tankar såhär på kvällen..
Vad är acceptabelt eller inte? Ja det får man kanske komma överens om tillsammans själva.

Kommentarer
Postat av: Josefine

duu, som jag sa idag så hade du i princip gjort slut i huvudet. det var ju över? lite iaf? och då kan man ju tänka sig att du nästan, fast bara nästan såg sig själv som singel på fyllan. och dom där impulserna är ju lättare att utleva när man druckigt. och george var charmig och från england. JAG ville till och emd kyssa honom, och jag var jättekär i martin liksom :P

2009-01-15 @ 23:50:01
URL: http://joszefiune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0