Hjälp efterfrågas

Jag vill ha hjälp från alla! Okej det är kommentarstvång på detta inlägg!
Seriöst. För var dag som går ökar ångesten inom mig för vad som ska hända efter den 4e juni.
Ska jag jobba kvar, ska jag säga upp mig? Vågar man chansa och kanske ligga pank på soffan i flera månader.
Jag hatar att veta att mitt liv liksom är ett vitt blad och jag har inte ens en kladdkarta eller något.
Jag vill se världen och jag vill utföra något slags volontärarbete.
Sen ska man ju söka universitet och grejer också. Och vad ska man läsa och allt sånt där.
Nu ställde jag mig i alla fall i bostadskö i Stockholms bostäder, skulle ha gjort det i maj egentligen. Men jaja, nu är det gjort. Skönt att jag kan fixa nåt själv i alla fall! SKÄMT.
Så snälla! Alla ni som läser detta inlägg, ålder, kön osv spelar ingen roll. ge mig tips bara. På platser, organisationer. Vadsom!
Jag är i desperat behov!
<3

Kommentarer
Postat av: Martina

thank u handsome! :)

2009-01-12 @ 19:32:45
URL: http://segersteth.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ska åka utomlands efter studenten typ 2 veckor och sen jobba för att kunna åka iväg igen ! typ 3 månader eller nått å sen jobba eller plugga eller göra båda



inte bara ligga på soffan iallafall, då mår man inge bättre

2009-01-12 @ 20:52:18
Postat av: malin

ingen vet! jag vet verkligen inte. men vi har ju sommaren. med jobb eller inte, det blir ju sommar iaf. :-) och vår. inte illa!

2009-01-12 @ 23:29:45
URL: http://malinfn.blogg.se/
Postat av: Nicole

Call me? Eller så träffas vi nån dag och har våra långa samtal? Så snackar vi igenom framtiden lite, kan du inte vänta med volontärarbetet lite, så drar vi tillsammans sen när jag tagit studieuppehåll.

2009-01-13 @ 21:44:16
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Tack för att ni svarade! Means a lot. Ska vi se om jag blir klokare med månaderna som kommer...

2009-01-15 @ 11:31:33
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0