Gryyymt

Just nu svävar jag lite, en sisådär centimeter över marken. Jag lovar!
För sjuhelvetes många anledningar.
1. Det är helg.
2. Jag har inga planer imorgon utan lämnar det öppet för förslag, kan göra vad som faller mig in.
3. Jag ska dricka strawberry daquiri hela natten hemma hos Özlem.
4. Jag klarade av provet idag, eller det är avklarat i alla fall.
5. Jag fick ett sött, åh så sött meddelande på FB <3
6. Jag fick några kronors ränta på mina sparkonton, Förvånad alltså!
7. Jag längtar, jag längtar, jag längtar, för snart är det kirrat! (nej inte turkiet)
8. Jag ska jobba på söndag, jag är grymt taggad = mer pengar = Jag kan göra saker i vår och i sommar.

Ja det var väl det. Känner stor lycka och ingen ångest i just detta ögonblick, observera detta! Ingen ångest, det mina vänner är stort!


Tack Gudamakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0