För jag har köpt min mössa, för jag har köpt min mööössa. Fy fan vad jag är bra!

Jag har beställt den i alla fall!
Det kommer bli grymt och den är såååååå snygg!
Det kommer vara en vit mössa med gul-blått inuti. Så kommer det stå. Mikaela sen en blå "diamant" i mitten och sen sam-kultur 09 och där bak kommer det att stå Värmdö och i skärmen kommer det att stå Stockholm.
Detta är en sådan snyftare. Jag ska ta studenten om ca. 4 månader. Det är GAAAAAAAAAAAAAAAALET.
Jag kommer gråta sönder mig.
Men det är inga billiga månader som ligger framför mig. Det lär ju bli minst 5 skivor. Inträde till de, mössan ska betalas och resten till flaket. Ojojoj, tänk mina stackars föräldrar som ska ställa till med ett hejdundrande studentkalas också!
Men man tar bara studenten en gång och då vill man väl fan göra det ordentligt?


Efter mössprovningen satt jag en liten stund och läste i skolan och träffade på Fia. Sen blev jag rastlös och tog en liten, liten promenad runt skolans ägor för att sedan bege mig till min älskade arbetsplats. Jag satt och väntade en stund i fikarummet och pladdrade på med min jobbarkompis om min studentmössa.. Haha. Där inne satt också en man som agerade civil vakt i ca 3,5 timmar. Så tänk på det alla ni som funderar på att snatta. Det finns civila vakter i butikerna, waiting to catch you!
Arbetspasset flöt på hyfsat smärtfritt.
Det braiga är att jag äntligen hittat min skåpnyckel igen.
Nu ska jag kolla lite favoritserier innan jag ska sova.
Vi höres imorgon!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0