Finemang!

Jag har redan nu (!) Hunnit gå till tandläkaren, gjort en tandundersökning och gått hem igen.
Förstår ni då hur tidigt det var jag var kallad! 7.15. Det borde vara olagligt. Vill inte tandläkare också sova eller?
Undersöknigen såg riktigt bra ut i alla fall. Och både hon och jag verkade nöjda med mina tänder.

Nånting som inte alls är lika kul är mitt hälsotillstånd. Det blitr bättre, men det vägrar ge med sig. Jag som verkligen hade sett fram emot en dag med klubban i handen.. Men ja, förhoppningsvis kan jag få göra det igen en vacker dag. Den längtar jag efter Big Time. Man vill ju inte hinna gå ner i nivå hur mycket som helst fram till dess dock.. Men jag antar att det är som att cykla, har man lärt sig så kan man.. Man kanske är lite ringrostig ett tag bara.
Nej det blir väl en dag på soffan med Pip-Larssons
Men imorrn blir det skolan igen. Inte bra att vi börjar 8 både imorgon och på torsdag.
Nu börjar jag babla för mycket.


Här ser vi mig, klädd i äkta lycka.
Men vem kan klaga på de gaddarna egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0