Festival in Fresno

Hej Gott folk!
Denna dag har otroligt nog varit bra. Otroligt med tanke på hur det kan se ut om man tittar på schemat. Ingen drömdag i skolan.
Men ja, först på NK:n kollade vi på drogpåverkade möss (tecknade alltså) Man kan hitta de genom att söka på Mouse Party. Mycket intressant, till för att få reda på vad som händer i hjärnan när man tar droger.
Sedan hade vi lite geografi, vilket var ganska ointressant!
Pizza till lunch, trångt och varmt, men gott.
Dubbeltimme filosofi sedan, jag vet inte om jag ska vara rädd eller inte.. Idag var ganska intressant, vi delades in i grupper och fick diskutera olika ämnen.
Efter det åkte jag och Jossan in till Götgatsbacken och kollade in den sista REAN och ja, jag fick med mig två små fina grejer hem.


Ska vi se om något av det kommer till användning ikväll. Det är utgång som gäller, var ett tag sen!
Sen ska jag sova över hos Jossan i hennes nya säng!
Kommer nog bli grymt kan jag tro! Men jag sörjer lite att det inte blev nån Chris Brown för mig ikväll.
Fast ändå inte. Ska bli smart och rolig ikväll ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0