Årets första månads sista dag

Hallå på er!
Igår hade jag det riktigt härligt faktiskt. Efter mitt senaste inlägg så hann jag sova lite och gå och klippa till mig lite.
Körde på hellugg igen, för det tyckte de flesta
men bredare och lite tjockare än förut

Sen efter det så fixade jag och donade lite här hemma innan jag drog mig hem till systrarna Gregorsson.
Där käkade vi lite tacos och de hjälpte mig att äntligen bestämma vad jag skulle ha på mig, var nämligen tvungen att ta med mig lite valmöjligheter. Men det blev ju bra tillslut i alla fall.
Vi stod och fixade det sista när vi märkte att klockan var lite för mycket för att passa vår tidsplan, så vi skyndade till Alléplan och tog bussen mot Norra för att möta J som hade stängt. Sedan begav vi oss till Gullmars för att hoppa på Malins tub, sedan hamnade vi till slut på Söderhof i alla fall.. Typ halva skolan var där kändes det som.
Efter en stund där fortsatt vi till 90's, målet för kvällen och ja, jag tyckte nog att det var nice alltså. Pans var väl bättre men det här var grymt också. Gjorde väl som vanligt en del saker som jag inte borde men, men så var det. Grymt kul i alla fall och sista låten för kvällen blev Backstreet Boys - I want it that way. Kan det bli ett bättre slut eller?
Åååh, så träffade jag på "Citronmannen" haha. Gulle.
Nej stört kul och dit vill jag igen i alla fall!




Kommentarer
Postat av: jossan

va fin i håret du blev :) kul att ni hade det bra i fredags.. synd att jag itne fick va med :( men men! ni måste vara taggade typ,, senare också :D lr måste o måste..'



PUSS FRÅN FINLAND



och haha på ditt sms :P kan inte svara för jag råkade smsa upp alla mina pengar :( du e sämst.. lr bara väääääääldigt (som vi redan vet) SF! tror nog mer på det senare alternativet. puss igen

2009-02-01 @ 11:55:52
URL: http://joszefiune.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Thank you sweetie! Ja, det var asbra fakrtiskt. jag ska berätta hela storyn sen om du vill höra. haha asså jag var så full, fatta inte vad som hände :s Eller jo, men ändå!

Ja, men jag är taggad på lördag? :D



jag vet jag är sääääääääämst. och det senare. haha

PUSS till Finland, snart Sverige igen! :)

2009-02-02 @ 09:02:02
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0