Are you human?

Denna söndag har inneburit jobb.
Vilket i och för sig är ganska nice. Sju timmar, betalt för 14 jag menar, why not? Hade ändå inte gjort något konstruktivt idag om jag känner mig själv.. möjligtvis tränat kanske. Det var ett tag sen för jag sket nämligen i det igår.
Chockerande va?
Tyvärr så kom Mr"Festa-med-mig-här-är-mitt-nummer" in och handlade, vilket gjorde mig till ett darrande löv en sen höstdag herregud vad pinsamt, och att han ens kommer till min kassa. Jag har väl visat ganska tydligt att jag inte har något direkt intresse av att lära känna honom. Men ja, stackarn. Så kan det vara!
<3

Kommentarer
Postat av: Nicole

Vad fint du gjort i bloggen:)

2009-01-11 @ 19:27:10
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Thank you! hatar att det inte gick att få upp en header bara :/

2009-01-11 @ 19:53:59
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0