Amazing

Filmen jag och Sofia var och såg. Den var underbar!
Brad Pitt blev bara snyggare och snyggare. Inte så konstigt kanske eftersom att han blir yngre och yngre, men ändå.
Han ser ju inte helt fel ut. Den kändes absolut inte lång, jag ville tvärtom, se mer!
Underbar var den helt enkelt.

Till nåt helt annat - varför har H&M alltid sina club-dagar dagen innan löning? Förstår de inte att det är då människor är som met panka. Vad ska jag kunna köpa för mina 21 kronor liksom? Dåligt dåligt..
Imorgon ska jag ha musik för första gången. Klockan 8. Kan bli mycket intressant.
Och jag fick min beställningsbekräftelse på min studentmössa idag! Jag längtar så till den 4:e juni!
 

Lovely friend
God natt!

Kommentarer
Postat av: conny

nej brad pitt är männens man !

2009-01-21 @ 22:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0