<3 dagen

Jag och Lovisa tog en härlig promenad längs djurgården på 1,5-2 timmar. Riktigt skönt och vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Hoppas jag inte pratade för mycket bara. Känns som att jag har en tendens att göra det ibland!
Efter promenix så gick vi till Tully's och fikade. Det var ett tag sen sist.
På vägen dit såg vi ett långt demonstrationståg, någon som vet vad det var om? Lovisa gissade på Gaza-grejen som är nu och det låter inte helt fel med tanke på vad som händer där just nu. Men någon som vet säkert?

Nu ska jag kolla på mina älsklingar! GG & OTH
Sen ikväll blir det hem och fika snoddas hos systrarna Gregorsson. Vilken toppendag helt enkelt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0