What to do?

Igår hamnade jag i säng väldigt tidigt, eller klockan tio direkt efter Grey's, men så tänkte jag såhär... Att jag har fan inte pratat med en viss person sen i måndags, så kan det inte vara, börjar nämligen bli van att höra hans vackra stämma varje dag. Så jag bestämde mig för att ringa och ja, det blev ju snabbt en timmes samtal. Vilket gjorde att jag inte somnade förrän närmare halv tolv ändå.

Vaknade imorse med ont i halsen, täppt näsa och en för jävlig trötthet. Och ärligt så är jag hopplöst trött på att vara sjuk så jag tänkte, nej Fan, idag ska jag vara hemma och kurera mig ordentligt. En jobbig helg ligger framför mig med barnvaktande åt vildingarna.. haha.
Bara det att jag missar två grejer i skolan igen som är viktiga. Jag börjar faktiskt känna att det är lite dåligt, har och kommer att missa otroligt mycket. Känns inte bra alltså. Inte alls. Men jag hoppas att betygen inte kommer ta mycket stryk. (Jag vet att jag skrev värsta inlägget härmodagen om hur lite jag bryr mig om vad jag får för betyg, men självklart skulle jag bry mig om jag fick ett IG, det är ju själv klart. Inte för att jag är påväg att få det nånstans, men ändå).
Jag förstår inte hur jag lyckas få fram dessa monsterinlägg. Mycket som rör sig i skallen antar jag.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0