yarin, yarin, yarin!

Okej, jag var jävligt P I S S E D förut. men nu känns det bättre. Så, såklart jag ska skriva lite mer här. Haha. Jag är helt sjukt nervös och hypad. Shit, shit shit. Om ett dygn då är han här liksom. Hemma hos mig.
Kan helt enkelt inte förstå det. Punkt.
Det var verkligen skönt med lite sällskap av min skönaste Joschki. Lite drygt att ta sig till Stures by i detta väder eftersom att kollektivtrafiken inte riktigt går som den ska. Men har man behov så har man. Och det passade ypperligt även om Josefine glaserade pepparkakor och jag bara tittade på så hann vi prata och tömma lite. skööönt. Förhoppningsvis spikar vi in ett biobesök i mellandagarna att se Avatar. För ja, jag har blivit sugen på att se den.
Nu måste jag sova. Har lite att göra imorgon innan det är dax!
Sov så gott

Kommentarer
Postat av: Nicole

Den var grym, se den i 3D, så himla coola miljöer! Asmysig film, fällde några tårar. :)

2009-12-20 @ 13:17:12
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0