Wishing for a miracle today...

Igår mötte jag upp Özlem på drottninggatan och kollade affärer och sånt. EN julklapp köpte jag. EN! Fan vad segt det går den här julen, jag har en massa saker jag vill köpa och göra, men inte till andra.. Julklappen jag köpte är jag riktigt nöjd med, den är till min pappa och hans sambo, tror att de evetuellt kan bli nöjda med den med, i alla fall pappas sambo. Haha.
Nu har jag julklapp till Syrran kvar och till Abbe, min "styvbror". Är helt fundersam över vad jag ska köpa till dem och jag är helt fundersam över om jag ska köpa något till Yakup vilket jag skulle vilja... Och det spännande med det är hur mina pengar ska räcka till det.

Åkte hem och fixade mig lite, Martie kom och vi gick över till lokalen på vår gård där min syrra och hennes kompisar var och firade min systers födelsedag. Käkade och sådär. Sen kom min Roonie över och det var jääävligt nice, för henne hade inte jag sett på år och dar kändes det som. Vi drog in, min mobil dränktes i öl och är nog död. Jag har panik.
Och Royal Gardens musik sög!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0