What can I say? I love that man

Som vanligt blir det aldrig riktigt som jag tänkt mig.. Hade tänkt sova för kanske en timme sen. Men nej.
Har pratat ordentligt med min älskling nu. Och ja, nu saknar jag honom änne mer och jag vill bara att dagarna ska gå och gå och gå poffff så det blir den 20:e. Jag har såna cravings för den mannen så det är bara inte sant. Jag förstår verkligen inte vad eller hur han gör. Men han väcker något i mig - en eld skulle vara en bra beskrivning som jag aldrig tidigare känt någonsin. Som jag inte visste att jag kunde känna.
SF SF SF SF är det rätta ordet nu. Bajs, kan han inte bara teleportera sig hit istället.

Håller jag på att bli sjuk nu? Huvudet är alldeles tungt och näsan täppt och känns varm. Peppar peppar. Orkar fan inte bli sjuk nu.
Imorgon blir det jobb och sen middag på Barcdelona. Ska bli mys!
God natt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja precis. Vi har varit tillsammans sen sommare 2007, har väl haft våra duster. hur länge har ni varit tillsammans? Gud va spännande att han kommer och nervöst på samma gång!



Känner igen känslan, fjärilar all over:P

2009-12-05 @ 14:10:03
URL: http://saaka.blogg.se/
Postat av: Nicole

Jag förstår precis vad du menar med elden, känner precis likadant, dessvärre är han som väcker denna eld en idiot som börjar på d...



Saknar dig vännen, måste träffas snart igen!!

<3

2009-12-05 @ 15:53:33
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0