Vad lycklig jag blev nu!

Det här skrev jag den 25 augusti när jag i min vanliga dagordning satt på restaurangen och pillrade på min dator medan han jobbade...

Idag har allt varit upp, upp, upp. Dock fortsätter det att sega sig med papprena och pass och fan vad det kostar pengar. Han kommer nog aldrig komma till Sverige. Usch, klumpen växer och växer. Men någon gång ska det väl ordna sig.

OMG - och nu är det två veckor ungefär kvar tills han faktiskt kommer. Jag måste ha vart ett underbarn detta år. Karma, it comes back to you :)
Nu blir det jobb!
Tjingeling pling <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det ryktas ju att vi är släkt faktiskt :O



Kanske min karma som smittar av sig på familjen...Har ju god karma i överflöd ;)

2009-12-03 @ 20:00:09
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0