Trött , trött, trött!

Har precis tagit en dusch och smörjt in min stackars söndertorkade hud efter att innan det just kommit hem från jobbet. Var lite jobbigt med 10 tim där efter lite mindre än 5 timmars sömn. Men glad var jag ändå för nattbio var så jävla värt! Hade mys i biomörkret med de bästa!
Kom hem efter jobbet och fann min käreste liggandes i sängen med datorn i knät kollandes på turkisk tv, och där ligger han än.. så jaha, vad ska jag göra? Sitter och äter "middag" en Ben&jerry's - baked alaska.
Mums.

Kommentarer
Postat av: Annica

He he, kul att läsa om era äventyr, mellandagsrea med en kille, imponerande. Han måste älska dig grymt mycket. Fast det viste jag ju redan att han gjorde <3 Ska bli så kul att få träffa er nästa vecka. Längtar! Puss

2009-12-28 @ 07:22:33
URL: http://annicaj73.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0