some updates!

Fredag: Jag drog med Martina in till stan. Vi lunchade sushi i Kungshallen och fikade med sis på nåt kafé i närheten!
Tipptopp! Jobbade kväll. Sög. Kom hem somnade alldeles försent.

Lördag: Jobbade. Gick ganska fort. Åt min gamla "Jagärenfattigstudent"-lunch, nämligen cussrynudlar med kyckklingklubba. Nam Nam.
Var död. Åkte hem. Vilade lite. Duschade. Mötte mamma och Mats på bussen. Åkte till Barcelona. Träffade Jessica, Daniel, Fredrik, Vicky, Cia, Gustav, Micke, Signe, Peter och Jennie. MUUUUCHAS KÄRLEK till min galna unga fräscha pigga släkt! som väntar tillökning. Premiärbarn väntas av siste kusinen (mammas alltså). Sen har alla mammas kusiner bjudit på sysslingar. Blir man syssling igen i juli. Denna unge kommer dock att ha sitt hem i England vilket gör att jag troligtvis inte kommer se mycket av den...
Blev en del snack om min käre boyfriend, men ingen verkade se negativt på det men man vet ju aldrig vad som sägs bakom stängda dörrar. Eller så är det bara jag som har fördomar om att alla mäniskor har grova fördomar.
Sen skulle de alla till Engelen och där är man en liten plutt så ja åkte hem, var ändå supertrött och skulle upp och jobba idag,,,

Söndag: Höll på att döda klockan när den ringde. Ville inte upp. Stod en stund och funderade på att allvarligt ringa och säga att jag hade spytt hela natten och inte kunde komma. Men nej. Jag är duktig. Jobbade. Seeegt. Tur att Melissa finns där. Hon är så underbar när hon riktigt flummar ut. Haha.
Nu har jag vart hemma ett tag och hamnade såklart direkt här. Och jag har ont i halsen. KUUUUUUUUUUL

God natt vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0