Släpp mig jag vill ut, det känns som om jag har feber

Lite så känns det nu faktiskt. och jag vill att mina små baciller ska släppa mig.
Tog mig in till staden i alla fall en stund med Martiegirl. Vi kollade myrorna på ST:Eriksplan och vidare till gallerian och kungshallen igen. Idag blev det lite tikka masala.
Namie. Nu blir det vila, vila, vila. Måste bli frisk. Veckan ska bjuda på julklappshandel och utgång och födelsedagsfirande. så big no. Det roligaste eller roligt och roligt.. Var att när jag pratade med Yako the wacko idag så hade han också blivit sjuk. Samma dag. Helt sick. Men vi har connection och så är det.

I natt ska Martiegirl sova här och nu ligger hon och bråkar med sin boyfriend. Ni ser, inte bara turkeyboys som bringar problem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0