Ryktet sprider sig

God morgon!
Igår när jag kom till jobbet blev jag utfrågad av tre av mina kollegor om min käre pojkvän.
Som jag berättat innan så har många människor på jobbet inte vetat det här eftersom jag valt att inte säga något då jag tycker att folk i detta land har för täääskiga åsikter och fördomar om människor från muslimska länder. Jag har helt enkelt inte orkat.
Från början var det faktiskt inte alls många som visste... Min familj och mina närmaste vänner. Helt sjukt. Det hade inte behövt vara så men jag antar att jag inte orkade försvara och stå upp för det hela tiden.
Men nu har dte i alla fall kommit fram till ja, jag skulle tro de allra flesta på jobbet eftersom att jag berättade rakt ut för min chef att han skulle komma så jag skulle vilja vara lite ledig osv.
Men det känns bra nu faktiskt. Det känns ju bättre att de frågar mig personligen så de får svar än att det går massa rykten och sånt. Det gillar VI inte!
Efter gårdagens jobbpass känner jag mig rätt mör och fick skitont i ryggen så har ingen lust alls att jobba faktiskt.. Har några dagar framför mig med jobb så det blir rätt skönt när denna helg är över, med lite ledigt. Och då är dte helt plötsligt bara 2 veckor kvar, sick. Tiden går ju skitfort!

fick reda på igår att jag ska jobba på nyårsdagen. Men jag har bestämt mig för att inte det ska förstöra mitt nyårsfirande.. Vet ju inte ens vad jag ska göra då, men något vore kul att hitta på. Men tiden är bara 12-18 så jag tror inte det ska vara problem faktiskt!

Ska verkligen slappa lite nu innan det blir jobb i eftermiddag!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja precis det gör jag ju faktiskt! :D då kan vi leka vaaaaarje dag! :)

2009-12-03 @ 10:10:12
URL: http://segersteth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0