Nästan feberyra

There will be no work for me tomorrow.
Ringde just och sjukanmälde mig. Förstår inte. Jag kan aldrig vara sådär lite, lite förkyld utan det ska bombas på ordentligt. Nu har jag fått hosta på det.
Vaknade snortidit gjorde jag också. Har kollat på Mamma Mia, den filmen. Mmm in my heart alltså.
Fick mersmak igår av Criminal minds också så det får nog bli några fler avsnitt av det. Kan man dregla lite över Cpt. Morgan (Shemar Moore) I swear to god. Han och Taye Diggs är mina ouppnåeliga. De är på pedistal. Damn.
Har alltid trott att jag skulle end up med en riktigt mörk, mörk tall handsome man. Men det blev en turkkurd istället. Han är mörk nog, så han får väl duga ;)

Nej. Jag älskar Yakup och snart är han här!!! Can't wait. Kan nästan framkalla honom bredvid mig när jag ska sova nu. Vilket betyder att det börjar bli helt outhärdligt att vara utan honom.

Kommentarer
Postat av: Annica

Krya på dig vännen...Öptüm

2009-12-09 @ 17:18:24
URL: http://annicaj73.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0