Lusse Lelle

Hellu.
Är. Helt. Slut.
Jobb hela dagen och den där lucia-tredje advent-endast-11-dagara-till-julkänslan har inte infunnit sig.
Däremot har jag vart inne i frukten rätt mycket idag vilket varit skönt, inte bara kassatid.
Ja, vad ska man säga jobbet är jobbet.
Fortfarande känns det stört naket att inte ha en telefon!! Prio ett imorgon kan jag säga! Fast då måste den låsas upp och hej och hå. Jaja, vi får se hur det går, en telefon måste man ha.
Kom hem, ringde Yakup (från hemtelen. dådå..) Vi hade mycket mysigt och trevligt och underbart och kärleksfyllt samtal. Blir mycket av det nu för tiden. Gillar det skarpt. Nu har liksom en veckas-hållplatsen passerat för om exakt en vecka så lär vi ligga i min säng och mysa som aldrig förr and I really can't wait! Jag vill att den här veckan bara ska springa iväg.
Imorgon är jag ledig och tänker ägna mig åt bra och nödvändiga saker och träffa Lovisa förhoppningsvis!
Nu måste jag sova dock. Är helt slut.
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0