Jag tror inte det

Jag tror inte att Glee var något för mig... Det går otroligt segt. Men jag ska väl försöka dra igenom de avsnitt jag har fått tag på så får vi se om det lyckas omvända mig.
Har verkligen bara haft ännu en dag av slapperi. Kollade lite på Barack Obama när han höll sitt tal i samband med att han fick Nobels fredspris. Jag vet inte. Han menar på att ibland är det nödvändigt att driva krig för att nå fram till fred. Well, vi får väl hoppas på att det blir så då... Hursom är han en väldigt bra talare.
Efter det snubblade jag över Dokument inifrån som handlade om att Islamismen (alltså den Islamska politiken som en del vill ha, alltså inte själva religionen och tron) får ett större grepp om Sverige och övriga Europa. Även det var intressant. Tänker inte yttra mina åsikter om vad som sades där så mycket. Men ja, det är väl dumt att tro jag är emot muslimer och Islam eftersom att jag är tillsammans med en.. Men när de säger en del saker vill jag hålla för öronen litegrann, men det vill jag göra när folk påstår att Jesus gick på vattnet också till exempel...
Givande dag känner jag verkligen...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för din kommentar, jag tar och svarar här :) Nej, precis, lärare tar ju med sina barn ibland. Och min sambo sade att hans klasskompisar hade med sig barn till föreläsningarna ibland! Så, ja. Men man känner sig ju lite utsatt och felplacerad i alla fall. Det är väl för att man är ung. Lärare står ju ändå över. Tack för din kommentar :)

2009-12-10 @ 20:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0