Hajar i luften..

Det är ettprogram jag har suttit och slökollat på lite ett tag.. Jag älskar såna här program. Jag älskar att utbildas, när jag får välja det själv så att säga. Måste ha ärvt det från farsan Baloo han är väldigt allmänbildad måste jag säga och det är ett helvete att spela spel mot honom, man vinne rliksom aldrig...
Det här handlar om vithajar i "dödsringen" vid sälkusten utanför Sydafrika. Sen blir jag typ avundsjuk på dessa människor som får jobba med något (jag antar) att de brinner för. Åka till olika platser runtom världen osv. Vill också bara veta... och sen viga mitt liv år det. Eller jag vet väl ungefär, men det kommer ta så många år att ta sig dit känns det som...
Jag måste verkligen lära mig att bara leva i nuet. Ta det som det kommer. Allting ordnar sig för mig, det gör det.

Kommentarer
Postat av: Denize

Ja det förstår jag :) Jag vill så gärna lära mig turkiska också så jag kan prata med familjen och så :) Allt skulle bli så mycket enklare då.



Jag förstår vad du menar men jag vägvisar ingen för jag har inte heller gjort helt rätt. Jag tycker om att diskutera bara med folk i samma siutation och jag menade aldrig att få dig att känna att jag gör rätt och du gör fel eller du borde göra si eller så! Jag gillar inte heller när folk talar om för mig vad jag ska göra med mitt liv så därför skulle jag aldrig göra det emot något annat heller ;) Förlåt i så fall...

Nej precis tråkgit hade det varit om alla tyckte likadant :P Plus att alla har olika utgångspunkter i livet så man kan inte jämföra med varandra riktigt tycker jag :D



Åhh vad snäll du är, jag gillar verkligen att prata med dig med, du är en vettig tjej som vet vad du tycker vart du står i livet och det gillar jag :)<3



Tack jag hoppas också att det ordnar sig snart för detta tar livet av mig sakta men säkert men det ordnar sig :) tack för att du bryr dig.. Jag hoppas att du och Y kan vara tillsammans snart också för alltid, det förtjänar ni verkligen <3



Puss och kram!

2009-12-10 @ 14:26:46
URL: http://denzan.blogg.se/
Postat av: Malin

joo.. det är väll så. Lite höstdepp som vanligt. haha fast det borde ju vara vinterdepp men vi har ju ingen vinter här så :p

<3 <3

2009-12-10 @ 14:42:43
URL: http://malins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0