Günaydin

Idag ska jag satsa på en vilodag. Mår inte alls bra nu känner jag.. Halsen gör inte ont idag så mycket utan är mest bara irriterad. Usch jag pallar inte sjuka ner mig nu. Faktiskt.
Later - kommer Martie hit och klipper av mina risiga toppar! Weehuuu. Så tills dess blir blir det till att vila och hinka te och knarka fishermans. Tur att man hade ett lager av dem hemma.
Skulle hemskt gärna vilja prata med Yakup har inte gjor det sen i fredags kväll (wooow. Men ja, jag är van att prata varje dag). Och som vanligt försöker jag hålla hårt i mina händer så att jag inte ringer honom för nu får fan han ringa. Som vanligt verkar det inte beröra honom om vi inte pratar på tusen miljarder år.
Men det känns som att något felar....
So long, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0