God natt

Jag saknar Alanya,,, väldigt mycket. Skulle egentligen göra vad som helst för att åka dit, men men det är ca. 3 månader kvar tills att det blir av och sålänge får jag ha anledningen till att jag åker dit över huvud taget här hos mig.
Men ändå. Det är något med den lilla staden. Jag känner mig så hemma.
Jag vet inte vad som hände, men jag tror att den staden har mig under en förtrollning.
Men den skulle troligtvis inte hålla i sig om jag bodde där permanent.
Nej, jag gillar Sverige, det är här jag hör hemma.

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag vet hur du menar, får panik när jag tänker på att jag kanske aldig mera får se den vackra och underbara staden. :o(

2009-12-04 @ 12:53:53
URL: http://annicaj73.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0