Jaa. jag älskar honom för mycket

Det är tur att jag fått tag på en nedrans bra karl. Han kan allting! Precis som lotta på bråkmakargatan. Himla tur för mig, jag som är så mentalt och socialt handikappad (!!!). Han kan lära mig alla språk. Han är doktor och vet precis vad jag ska göra nu för att bli frisk. Fats det gulligaste var "No I can't be sick same time as you cause I have to take care about you then" (so far so good, nu kommer dte bästa! "So I will just ask my mother what I should do" Hahaha! Oh NOOOO Not another mama's boy! Visst jag tycker verkligen barn-föräldrarkontakt är fint. Och jag är själv väldigt mammig. Men det är fan som min kära mor säger. Killar och deras mammor har nån speciell jävla relation. Går inte att sätta fingret på. Jag vill inte ha nån machoman utan känslor, absolut inte, men inte nån som aldrig kan säga emot sin mamma. Och nu vet jag inte varför jag säger detta i samband för yakup för så  mycket mammas pojke är han inte. I jämförelse med andra..

Random lista:
* Jag är nog beroende av Frödinges kladdkaka nu på riktigt!
*Paradise Hotel är äkta pinsam jävla underhållning!

Kommentarer
Postat av: Josefine

asså, paradise hotel... är så äckligt töntigt och helt underbart underhållande. JISES!

2009-12-09 @ 21:34:18
URL: http://joszefiune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0