aaaah gel simdi lütfen!

Okej nu ska jag tjata lite till om min underbara pojkvän.
Det är kul när vi pratar jag älskar att prata med honom och känner mig alltid tillfreds efteråt, (om vi inte bråkat och jag slängt på luren, tycker synd om mig själv och väntar på att han ska ringa tillbaka, vilket han räknat ut för längesen och därför aldrig ringer upp. snyft) men vill ha mer, varför tar pengarna slut så fort?
Vi blandar ju lite med de få turkiska ord jag kan, Yakups svenska ord och så engelska såklart övervägande. Yakup skrattar alltid åt mig när jag pratar både svenska och försök till turkiska.
Men när han pratar svenska tar priset, då vill jag dö av kärlek. Han låter så forcerad ibland när han ska säga en hel mening så det blir "eh eh eh". Bästa är när han härmar mig när jag blir sur, då säger jag nämligen alltid LÄGG AV. Detta har han snappat upp och är snabb på att säga fast det blir "legg ofv" typ. Haha väldigt sött. Och Ö-ord har han svårt för vilket jag inte trodde eftersom att bokstaven finns i deras alfabet. Men han är bara lat och snabb (på samma gång!?)när han pratar. Mja, han är för söt. Jag börjar få resfeber, fast jag inte ska någonstans.

10 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Denize

Nej vad gulligt :D Jag förstår att du smälter! Det låter verkligen sött haha. Föresten jag hoppas inte att du syftar på mig i inlägget om folk som försöker tala om för dig vad du ska göra för det har jag aldrig försökt göra. Jag tyckte bara att vi diskuterade för och nackdelar så som jag såg det och du sa vad du tyckte :) Jag lever mitt eget liv och ingen annans!

Puss

2009-12-10 @ 10:34:33
URL: http://denzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0