Mwiii

Här kommer lite uppdatering då.
I söndags åkte jag och mamma till Arlanda vid klockan 16 för att hämta min älskling.. Jag kom in till ankomsthallen strax efter 17 och såg att planet hade landat. Mamma fick sitta kvar i bilen för att inte få p-böter. För varje minut slog mitt hjärta hårdare och extra slag.. Som jag uppfattade det kom det först människor från Japan eller Kina.. Men sen såg jag att det kom människor från Turkiet så jag tänkte att snart kommer han!
Ankomsthallen tömdes mer och mer på människor och jag började bli orolig, är det bara i min fantasi ändå? Haha faktiskt kom den tanken upp i min sönderstressade nervösa hjärna.
Men sen såg jag en liten filur i grön jacka och en mössa på huvudet och en röd väska i handen.. Och min mun formades till ett stort leende! Jag gick fram och mötte en lika glad kille så blev det lite pussar.
Vi åkte hem och vi gjord einte så mycket förutom att njuta av att äntligen vara tillsammans igen. Jag lagade lite köttfärssås och så kollade vi på film och låg och pratade.
Måste säga att jag sov ganska dåligt den natten vaknade lite men det gjorde ingenting egentligen!
Igår kom vi inte upp förrän klockan 13 från sängen och käkade lite frukost innan vi tog oss in till skanstull för att växla pengar, efter det tog i en lång promenad genom hela stan till Sturegallerian, vilket kanske var lite elakt av mig eftersom att min stackars pojkvän höll på att frysa ihjäl.
Blev en liten fika med Simon, Özlem och min lilla farsgubben och det var väldigt trevligt.
Nu blir det lite julbak och så ska Roonie Ballonie hut och hälsar på.

Kommentarer
Postat av: My

Fan vad jag är glad för din skull.... Njut nu av att han är här och ta hand om varandra. Kram på dig

2009-12-22 @ 22:25:45
Postat av: Annica

Ohhhhh vad mysigt det låter, jag är sååå glad för eran skull. Puss Öptüm

2009-12-24 @ 21:16:40
URL: http://annicaj73.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0