My lady

Jag är helt slut.. Nästa år börjar jag med julklappshandlandet i september tror jag. Orkar fan inte det här.
Tog mig en tripp förbi julmarknaden på stortorget dock <3
Fan vilken känsla jag fick (jag gick lite vilse på vägen dit) när jag gick i de trånga gränderna och kullerstenarna. Kändes som att vara tillbaka i tiden, har ju tnkt på det många gånger, jag skulle nog ha levt under 17/1800-talen. Bo i någon liten lägenhet i gamla stan. Fast sen höll jag på att halka ner i en liten gränd och då tänkte jag att det var säkert skitjobbigt när det var sånt väder som det var idag.. Jag är hursom i stort sett klar med julklapparna nu. bara en lite jäkel kvar.. Eller borde väl köpa nåt till Yakup, men känns som att han kan klaga på det jag köper, bättre att han är här, kan tänka mig att det kommer bli en del som åker med honom hem härifrån sen..
Jaja. Nu ska jag vänta på att min promenaddejt ska ringa så man kan få virvla runt mer i snön, wiiiie!


Kommentarer
Postat av: Annica

Nästa år får du följa med till Gekås i Ullared då blir du klar med alla julklapparna på en o samma dag, dessutom får du mera för pengarna. Vi brukar åka i slutet av oktober...;o)

Du är såååå välkommen att följa med...



Kramizzz

2009-12-16 @ 07:17:53
URL: http://annicaj73.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0