12 av 12

Gosh...
Jag är sjukt trött nu. Inte konstigt egentligen, har ju hållt igång sen 5.45 imorse. Var förvånansvärt lätt att vakna och kliva upp. Tog mig till jobbet, jobbade och det gick bra och jag överlevde, trots en skitpinsam tabbe, men men man är ju bara människa. Puckonas dag var det nog idag också tror jag. De verkade samlas hos mig också. Kul riktigt kul.
Fick julschemat och det var inga större problem måste jag säga lyckades "ge bort" ett pass så nu är det bara dagen innan julafton och det känns surt eftersom att det är min pyssel och bak-dag!
Josefine kom och mötte mig på jobbet och vi åkte hem till mig och pratade och käkade och lite sådär. Det kändes helt toppen att vi sågs igen! '
Gud jag håller på att somna känner jag.. Måste träffa Martie snart. Men jobbar ju fan hela veckan..

Kommentarer
Postat av: Sara

tack tack tack :D! o snart har ja mini snygging här :) tack, snart kommer ju din, inte länge kvar!:D

2009-12-01 @ 23:44:14
URL: http://saruniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0