Dagens moralkaka, haha

Skulle ta mig till centrum och allt vad det nu var.. nu är det helt plötsligt endast 2 timmar tills jag ska till jobbet... Hmm. fastnade förs framför finalen av Biggest loser lite synd att Bill vann.. hade  hoppats på en tjej men, men.

Nu har jag suttit och dragit av några program av debatt.. otroligt intressant måste jag säga. Ett program helt i min smak. Mest intressant var det program jag missade som var om minareterna i Schweiz och debatten som följde om muslimer i Sverige. Well, det mest intressanta som sades var att trots att man inte kan tro det är USA  det land i väst där muslimer kan leva mest fridfullt eller vad man ska säga. Jag förstår fortfarande inte häxjakten.. Av någon "sort" Alla är människor, öppnar man upp oss finns precis samma saker. Ett hjärta för att pumpa blod, lungor för att andas, muskler för att röra oss, skelett för att inte falla ihop osv. Så är det. En människa är en människa, varför skillnad? En idiot är en idiot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0