Busy busy

Stackars lilla pojkvän som drogs upp 9.30 imorse och sedan drogs in i alla affärer. Han undrade vart alla män och killar var.. han såg bara en massa galna tjejer överallt. Jag sa att i Sverige ser man alltid trötta killar som går efter sina flickvänner i alla butiker. Och det ska man göra om man är en bra pojkvän. Haha. Skämtosido.
Vi köpte ett par nikeskor var. Skitsnygga båda paren! Jag köpte även lite annat smått och gott så jag är nog redo för 2010.
Svängde förbi biografen med Jossan och inatt klockan 23.30 blir det bio. Avatar 3D. Kan bli spännande efterom att jag ska upp kvart i nio imorgon och jobba. Men man lever bara en gång

Kommentarer
Postat av: My

Hahaha ja eller så kan man lämna dem på clas olsson...... Stackars turk hehe

2009-12-26 @ 23:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0