Anfall

Kom just hem efter att ha gått promenad efter jobbet.. Det behövdes har inte varit ute i den friska luften på länge länge för det är så tråkigt att gå själv, därför blir det aldrig av när jag är ledig och kan gå själv om jag skulle vilja.. hursom, haha det var rätt äckligt. En stor Grand danois gjorde värsta utfallet mot oss och började skälla.. Matten berättade sitt livs historia typ om hur hunden blivit biten och sen dess är jättekosntig och ville att vi skulle hälsa och massa sånt. Hmm, ja, de var rätt konstiga i alla fall de två kvinnorna. Men jag tyckte synd om hunden som hade sår på benet och blivit rädd antar jag, så klart jag kunde klappa lite på den.
Himlen var helt amazing när jag gick ut månen i mitten så det blev en härligt mörkblå färg och så såg det ut som typ.. skorpor eller vad man nu ska kalla det.

Pratade med min skrutt förut och han frågade om han behöver ha med sig handduk.. Lillen. Kunde inte låta bli att skratta lite. Han är för söt. Men det betyder att han börjat packa i alla fall så det var ju positivt!
Längtar så otroligt mycket!
Nu ska jag sova.
Iyi geceler!

Kommentarer
Postat av: Annica

Åhhh vad söt han e, vet inte om jag är fånigt känsligt men fick tårar i ögonen ;o) Guuu vad gulligt att han undrade om han skulle ha handuk...

Önskar att min Askim va lika modig som din o vågade pallra sig hit...jag skulle vara världens lyckligaste då. kan inte låta bli att bli lite avis på er...men på ett fint sätt såklart, men det fattar du väl, hoppas jag. PUSSS love U

2009-12-03 @ 14:00:15
URL: http://annicaj73.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0