<3

Nu blir jag lite besviken... Några tjatar om uppdatering och så får man inte ens en endaste kommentar. tjåligt tycker jag...
Dagen har bestått i att jag var tvungen att lämnan min älskling för att jobba 12-21. Men det gick nog bra. Jag hade skittråkigt och stressigt och abstinens dock.
Lille bebis låg och sov när jag kom hem, men det ändrades snabbt med lite pussar. Kan nog fortfarande inte riktigt fatta att han är här. Jag gjorde lite kizir för att sedan få ett utlåtande av en ursprungslandets fader. Han klagade först och sa massa om att det inte smakar riktigt som det ska smaka och bla bla, men han sa att han tyckte det var riktigt gott i alla fall.
Nu ska vi bara mysa och jag hörde rykte om att jag har en massage på g. Oh yes!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Glömde lämna en kommentar, tack för uppdateringen :-) ! Och en riktigt GOD JUL till Er!! Kram

2009-12-24 @ 00:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0