2009-12-18

god morgon!
Igår var jag hyfsat seg efter jobbet men bussarna gick i tid i alla fall inte samma snöstorm som i förrgår.
Jag vägrar dock att klaga på snön, japp, jag gör det inte bara! För som jag har längtat hela gråa trista hösten.
Nu är världen som jag gillar, vit, isolerad, mjuk. Jag gillare!
När jag kom hem pratade jag med min bebis. Han är fan bäst. Det kommer bli så jävla grymt. Men ju närmare jag kommer, ju mer outhärdligt blir det.
Så nu till er vänner som läser detta... Om någon har en stund över imorgon, lördag efter klockan fem. Snälla kidnappa mig! Jag kommer gå upp i atomer om jag bara går hemma själv här hemma imorgon!

Övermorgon...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0