2009-12-15

God morgon!
Vi får se hur mycket jag hinner idag av det jag tänkt mig. Ska strax duscha och så för att bege mig in till stan. Och där hoppas jag att jag ska åstadkomma något som kan stilla min nuvarande, tillfälliga ångest ett tag. Vore skönt i juletider som dessa.
Jag förstår inte varför jag har så jäkla svårt att somna nuförtin' det går inte.
Igår låg jag och läste till halv ett, det var bättre än att gå direkt från datorn till att försöka sova, det är nämligen hopplöst.
Jag är fortfarande väldig glad för snön!

Kommentarer
Postat av: Annica

Kanske har fröken lite "resefeber" fast tvärt om he he....inte många dagar kvar nu....Puss

2009-12-15 @ 11:27:27
URL: http://annicaj73.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0