2009-12-08

God morgon på er!
Har precis käkat frukost och lämnat av Martina vid bussen. Vi hade det väldigt trevligt igår låg och pratade. Såklart en jäääävla massa Tureky memories! Alltid härligt.
Sen tvärsomnade vi och vaknade väl runt tio. Tror det kan vara så att jag eventuellt har smittat Martina för idag var det hennes tur att må som jag gör. Kul, kul, kul så hon åkte hem nu för att äta och sova.
Tänkte väl försöka sova lite själv. Men jag har någon stresskänsla i kroppen och det är skitjobbigt för jag har ingen aning om vad det är. Julstressen antar jag. Men idag ska jag tillåta mig att bara ta det lugnt och li lite piggare. Kanske kolla på Twilight, den kan man väl inte se för många gånger eller?

Öptüm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0