2009-12-04

Som min vanliga dagordning sitter jag här och kikar på Biggest Loser-reprisen. Är heeelt fast och så gråter jag hela tiden när de blir så lyckliga. Vadå tönt?
Sen blir det till att stressa gärnet in i duschen och så för sen ska jag möta Martina på bussen och åka in och luncha! Äntligen får man träffa bruden igen!
Var riktigt jobbigt att gå upp imorse, så jag hoppas att jag börjar piggna till snart.. Men va fan jobba stängning fredag och öppning lördag är ingen höjdare om jag får säga det själv...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Annica

Vill bara säga hej o tack för din blogg....följer den slaviskt, men det vet du nog ;o) Kram

2009-12-04 @ 13:21:08
URL: http://annicaj73.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0