2009-12-02

Igår var det riktigt kallt, det kändes verkligen! Mina händer höll på att förfrysa.
Och ja, idag ligger även den vita, tunga frosten över mark och tak. Ska det bli lite snö snart trots allt? Hoppas!
Ser ut att vara riktigt fint väder ute idag, klarblå himmel och sol, men det är nog ruskigt kallt!
Idag har jag fått äran att jobba 12-21. Ska bli underbart roligt. Eller inte.. Vi får se om jag får med mig Martie ut på en sväng ikväll eller om det blir hemma. Hoppas att vi hinner ses snart i alla fall och att man kanske kan få lite sovsällskap.
Nu blir det frulle och lite.. eh ja The Hills
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vet faktiskt inte när vi ska ses nästa gång:(. När ska du träffa din? Visst har det varit härligt ute idag, får hoppas det håller i sig och att man kanske till och med skulle kunna få lite snö:)



Vad jobbar du med?

2009-12-02 @ 19:04:04
URL: http://saaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0