ALANYA AUGUSTI 2009

Nu har jag äntligen pratat med min älskling litegranna. Jag älskar honom och jag vet nu på riktigt att han älskar mig.
Jag såg hur ont det gjorde i honom igår. Allting såg jag, allt det som jag kände och inte kunde dölja. Han och jag. Jag och han, så är det. På mindre än ett år har jag spenderat sex veckor där nere, det känns som sex månader ändå. Vi känner varandra.
Tänkte försöka komma ihåg stunder jag vart med om och personer jag träffat där nere. För trots att det gick fort så känns det som en lång lång tid.

Att kliva av i Antalya var som alltid väldigt nervöst, sen såg jag honom komma mot mig. Alla mina tvivel jag haft veckan innan, försvann. Så fort jag såg honom, min kärlek komma gående mot mig. På vägen stannade vi och åt kycklingsoppa. När vi började närma oss Alanya stannade vi längs vägen eftersom att en riktigt obehaglig trafikolycka hänt. En bil hade kraschat in i räcket och voltat över på andra körfältet. Barn och vuxna skrek och grät. Mitt hjärta gick i 360.
Väl hemma var det så skönt att bara lämna väskan och varva ner, sen kom Zeki och sa hej och jag pratade lite med Onur i telefonen. Senare gjorde vi någonting som jag inte riktigt kommer ihåg, mer än att vi gick till restaurangen och därifrån nånstans.
Sen flyter dagarna verkligen ihop. Vi var på stranden rätt mycket första veckan när han var ledig. Min syrra och hennes kompisar kom en kväll och käkade med mig och det dansades och hej och hå. Riktigt trevligt och efter det gick vi till The Doors där det var riktigt smockat. Så vi drog vidare till Queens Garden eftersom att det är utomhus.

Det är så roligt när man får bekräftelse från andra att han har längtat efter mig osv. Andra kvällen kom en holländsk familj som tydligen varit där en del och mamman i familjen sa "Yakup, when can we meet your girlfriend?" och så pekade han på mig eftersom jag råkade sitta mitt emot dem. Så hon kollade på mig och viskade något till honom så han log som aldrig förr och så hälsade de på mig. Och nån kväll senare var ett trevligt par från Holland där och även de hade varit där en del innan jag kom. De ville att jag skulle komma och sätta mig och prata med dem eftersom att jag såg uttråkad ut, vilket jag var. Och tjejen, Malou sa till mig att han hade vart så glad och stolt över att jag skulle komma.
På deras restaurang har de flaggor från Sverige, Danmark, Finland osv, som de sätter på borden och så såg jag på en av de svenska flaggorna stod det MIKAELA 4<3ever YAKUP. Det var så fint.

Nu kommer jag bara börja flumma ut här, så jag fortsätter sen. (Och det här är mest för mitt eget minne, jag förstår att det är skittrist)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0