Again and again, again

Jag tror att min finaste, bästaste, mysigaste ägodel har åkt på virus.
Den vill inte alls funka som den gjorde förr. Den har blivit seg och trög. Det värsta av allt.
Den vill inte visa mig mina underbara fina bilder där många minnen gömmer sig. Nej för då hänger den sig.

Jag tror jag börjar bli lite brun nu. Det är galet varmt och jag orkar inte äta. Jag orkar inte göra något egentligen. Men jag vill.
Bråka kan vi göra såklart. Det vill jag däremot inte, men idag rann bägaren över. Vet inte om jag blev klokare över huvud taget. Som vanligt. Men kär är jag. Som vanligt. Så jag gömmer de där jobbiga känslorna lite ändå.
Kärlek är INTE logiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0