ALANYA AUGUSTI 2009

Äckliga ångest.. Jaha, om ungefär ett dygn och två timmar sitter jag på ett plan påväg hem.
Jag hoppas att jag liksom förra gången kan hålla mig hyfsat lugn tills jag kommer hem. Orkar inte vara hysterisk på planet. Tur att det även denna gång är sent kvällsplan så man kanske kan sova mesta delen av resan.

Igår så gick vi efter jobbet ner mot hamnen för att gå till hans kompis jobb och hälsa på. (Jossan, din favorit, haha!) Men vi fick inte tag på honom så vi gick till Bellman en stund först, jag har inte druckit sen första eller andra dagen här nere, så jag kände att wtf, nu kan jag köra. Så jag drog två snabba tequila. Frid och fröjd.
Efter att ha suttit där en stund och kollat på världens grymmaste bartender såg han att hans vän ringt, så vi gick för att leta efter hans restaurang. Där var det happy hour, så jag smällde i mig två drinkar till och hade det riktigt mysigt med min älskling och sen poff blev jag jättefull och fy fan vad illa jag mådde sen.
Vi drog oss hemåt, men eftersom att Y skulle vara ledig idag frågade han om vi skulle strunta i att sova, för vi pratade förut om att kolla på soluppgången, så vi gick mot stranden och jag mådde fortfarande piss.
Jag sov i typ en halvtimme i hans knä.. mmm, gudomligt. Sen vaknade jag till liv, och solen gick upp.
Sen blev det lite mackor och te innan vi gick hem och slutligen somnade halv åtta.

Sov till ungefär ett, sen blev det stranden ett tag eftersom jag inte vart där på ett tag och skulle vilja ha lite mer färg innan man åker hem, vilket jag tror jag lyckades med. Lite lunch på härliga Burger King och lite vila på det så är man fit for fight igen nu såhär på kvällen. Ikväll blir det antagligen ett sista besök på sopprestaurangen, ska ha tomatsoppa med ost en sista gång innan hemfärd.
Bara bita ihop och njuta av sista natten bredvid någon, vet inte när det händer igen. Blä. Nu blir det jobbigt.
Skriver nog när jag är hemma sen nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0