ALANYA AUGUSTI 2009

Fy fan vad skönt med lite cash på kontot. Men jaha, så kommer ju de ryka hyfsat fort tror jag.
Telefonräkning - nästan 3000. KUUUUL
Har lovat min kära pojkvän en ny mobil för hans kommer av någon anledning stängas ner, bra för telefonräkningarna dåligt för förhållandet, och de är inte överdrivet dyra så. Jag kan väl bjussa på det.
Sen ska det hyras bil och ja, nånting till mig själv hade jag kanske tänkt mig för en gångs skull! Men jaja, förhoppningsvis kanske man kan börja spara en slant också.

Idag har allt varit upp, upp, upp. Dock fortsätter det att sega sig med papprena och pass och fan vad det kostar pengar. Han kommer nog aldrig komma till Sverige. Usch, klumpen växer och växer.
Men någon gång ska det väl ordna sig.
Vi skulle gå till polisen för att kolla upp passgrejer, men de skulle öppna först en halvtimme senare, så jahaja, då gick vi och badade lite. Sen sprang vi på hans kusin och hans flickvän Lisa, så nu har jag äntligen träffat henne. De ska komma och hålla mig sällskap ikväll eller imorgon. Mycket trevligt, då det kan bli lite långtråkigt.

Igår hjälpte jag i och för sig Zeki med disken så tiden gick lite fortare, det var ganska kul faktiskt. Man kanske borde ta den där bartenderkursen i Thailand.. Ska fan fundera. Usch tankarna går i 1800000 km/h i min hjärna.
Men mest spänd är jag för responsen från andra människor, jag har hittils fått två stöttanden vilket känns jävligt skönt. Det betyder väldigt mycket.

Life is Life, and now Life is beautiful.



Kommentarer
Postat av: Malin

saknar dig gulle!

vad glad jag blir över att allt går bra där nere! och bra att allt känns bra och allt vi pratade om innan och så. :-)

detta blev lite oklart men.. jag blir glad över att du verkar ha det toppen! :D

vi ses snart!! <3 <3

2009-08-25 @ 20:21:19
Postat av: Mikaela

Malin: Saknar dig med. Ja, det går väl ungefär som jag trodde ändå från början :p Nu ska jag bara klura ut hur jag ska recover efterråt när jag är hemma..

Det gör vi :)<3

2009-08-25 @ 21:10:19
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0