ALANYA AUGUSTI 2009

Tiden är ett konstigt och jobbigt fenomen. Helt onödig.
Den här dagen har varit riktigt mysig. Har väl egentligen inte hänt mycket, men vi har haft det mysigt. Frukost. Kollat på PS I Love You och sen gått och handlat i en riktig affär. Det var den mest underbara känslan. Som ett "riktigt" par kändes det, ett vanligt par som går o ch handlar mat tillsammans, eller chips och choklad, men ändå.
Vi köpte två påsar fulla med dricka och annat för typ 100 spänn.
Jag hjälper honom att ljuga också, hur sjuk är inte jag? Hitta på värsta storyn om deras pizzeria i stockholm. Haha, lite kul är det dock.
Solat har jag dock inte gjort på några dagar nu, så det får bli lite press såhär på slutet.

På nätterna åker vi typ och äter soppa. Ja deras tider är lite jobbiga att hänga med i men men.
Tomatsoppa och kycklingsoppa blir det för mig, medan de andra äter soppa med lammhjärna, ja precis. Smaskigt.
En familjeutflykt har vi hunnit med också. Jajamensan jag trodde det skulle vara jag, min älskling och ett annat par från danmark. Men nej sen skulle mamma, pappa två bröder plus fruar och barn med. Det fick jag veta 10 minuter innan avfärd. Men det var riktigt trevligt, även om kommunikationen inte riktigt fungerar, men det lagades mat hela dagen och jävlar den var god, men jag förstår inte hur de får i sig så mycket. En talrik med grönsaker, en talrik med grillad fisk och kycklingkebab och en tallrik med någon kurdisk gryta.
Badade hela dagen i kallt vatten från berget och jag hoppade från typ 5,6 meter, jag trode jag skulle dö eftersom att jag inte har hoppat ner i vattnet från hög höjd någonsin i mitt liv. Jag är riktigt stolt! Kittlades som fan i magen.

Där har du en liten bättre uppdatering Sara, eftersom att jag är på bättre humör idag än igår orkade jag skriva. Annars har det hänt en massa annat som jag inte ens kommer ihåg.
Nu börjar den långa kvällsväntan!


Kommentarer
Postat av: sara

Tack syster-yster! Uppskattas. Kan tillägga att jag skulle aldrig ha hoppat ner i nåt hav från nåt berg, kanske om nån körde upp en pistol i bakhuvudet och tvingade mig. Modig är du! Saknar dig <3

2009-08-23 @ 20:09:51
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Syster: Ja alltså du fattar inte vilken press jag hade. haha. Berättar mer om det när jag kommer hem! saknar dig med!!!! <3

2009-08-25 @ 18:32:10
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0