Kaos i kapernaum. Som är min hjärna.

Som vanligt vill jag gärna veta vad som ska hända i min framtid. Men nu alldeles extra.
När kommer vi ses igen?
Jag vill inte bara ligga i en gammal säng och säga hur mycket jag kommer sakna dig och att jag önskar jag visste när vi ses igen.
Jag vill ha svar att ge dig. Men det har jag inte. Allt jag kan säga är ja, jag väntar på dig. Eller vad det nu är jag ska säga eftersom att det är jag som kommer till dig.
Jag önskar att jag hade en massa pengar så att jag kunde köpa ditt jävla pass och alla jävla försäkringar. Jag önskar verkligen det.
Imorgon ska han hör och häpna inte jobba. En hel dag med min älskling. Det har nog aldrig hänt.

Jag är ruskigt sugen på att plugga, jag vill ha en utbildning nu, så jag kan jobba med det jag vill jobba med. Tjäna pengar.
Om jag bara kunde se en klar bild, hur livet ser ut om 5 år, så skulle det nog inte vara så jobbigt att kämpa nu, jobbigt att veta att det inte kommer hända nu, men jag skulle veta att det skulle hända!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej gumman



Jag vet hur det är, man saknar och saknar och man önskar man kunde köpa deras frihet att bo vart de vill. Pass, papper, försäkringar, mydigheter osv osv. Jag vill köpa ett plan och kiddnappa våra älsklingar.



Livet suger här hemma. Vet inte vad jag vill. Vad jag ska göra med mitt liv....



Klart du ska plugga, passa på nu, sen fastnar du som jag....jobba sova sakna jobba sova sakna....



Ses när du kommer hem

Miss U

Kram

2009-08-28 @ 07:23:11
URL: http://annicaj73.spaces.live.com/
Postat av: Mikaela

Annica: Åh Annica, Annica, Annica. Saknar dig med. hade varit riktigt skönt att ha haft dig här även denna vecka. Jag vet seriöst verkligen inte vad jag ska ta mig till.



Ja jag vill ge honom allt, jag vill verkligen. Jag vill va med honom hela tiden. Men va fan ska man göra. Förlåt, men detta jävla lands regler... Jag blir galen.



Vi får ses och prata när jag kommer hem, ringer dig på söndag när jag är hemma. Om jag är i bra skick förståss. Hehe.

KRAM!

2009-08-28 @ 19:15:47
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0