I'll be missing y'all so much

Idag har jag spenderat eftermiddagen/kvällen i mitt gamla hood, nej inte trollis utan 127. Hos mina kära barndomsvänner.
Det gör verkligen ont i mig att se min kära kära vän vara så ledsen och nere. Men alla hamnar vi där någon gång och man måste få släppa ut allt. Skönt att jag kunde få vara med henne lite. Hoppas att vi kommer att ses mer snart.
<3

Efter det blev det middag hos mammas nya man i livet, (gud jag vet aldrig vad jag ska kalla det.) det var trevligt och gott. men sen när jag gick hem och mamma började säga att jag skulle ha en bra resa osv, så insåg jag att jag inte kommer träffa henne på flera veckor nu. Knappt så jag har gjort det senaste tiden heller, men ändå. Nu kan jag inte det. Min lilla mami. Jag kommer sakna henne och jag kommer sakna alla så himla mycket..

Kommentarer
Postat av: Nicole

Och jag kommer sakna dig! Men vi får ses så fort du kommer hem och så får vi hålla kontakt via facebook eller nåt när du är där?

Hoppas du får en grym resa!<3

2009-08-07 @ 11:57:42
URL: http://nicolenyholm.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Det är bara du som tycker det där är kul...



Ja jag ska ju ta med min dator eftersom att han jobbar rätt mycket. Så det blir nog en del FB :)

Tack tack, det blir den nog :)<3

2009-08-07 @ 12:49:48
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0