ALANYA AUGUSTI 2009

Nu börjar paniken verkligen att bryta ut. Nu är det endast 2 dagar kvar här nere, eller tre och två nätter.
Fy fan. Jag vet ärligt inte hur jag ska överleva denna gång och jag som var rätt knäckt efter förra gången...
Det som är det absolut värsta är att inte veta när man kommer ses igen.
Vad har hänt sen sist jag skrev?
Jo, jag satt på restaurangen såklart som vanligt. Men Lisa och Emrah kom en stund, så vi pratade lite.
Jag blev upptvingad att dansa kycklingdansen med dem. Första gången de lyckades.
Sen gick jag och Y och fikade, baklava och glass med turkiskt te,

Igår var vi runt lite utanför centrum och kollade/handlade i storcentrum, Alanyum, kipa och Metro.
Sen vilade jag lite när han gick och jobbade för att sen gå och hälsa på Özlem lite. Vi pratade lite men sen var jag så trött så jag gick hem.
Gick till restaurangen var där en liten stund, sen gick jag och Y hem till hans mamma och brors fru och son.
Där satt vi på balkongen och drack te och åt kakor. De pratade och jag fattade ingenting. Men sen började jag leka lite med hans brorsson, som är den sötaste lilla killen jag har sett i hela mitt liv. De ögonen kan döda alltså, så kollade jag på lute kort på Y från när han gjorde militärtjänst och var så "tjock" som han då säger. Ja, jo tjena. Så fick jag ett kort och sen gick vi till stranden igen innan vi gick hem och sov.
Tydligen brukar inte hans brorsson leka med någon som besöker dem sådär.. så jag känner mig riktigt storlt. Haha. Han är verkligen världens sötaste.

Nu ska jag gå och äta min frukost.

Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2009-08-27 @ 16:35:05
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Sara <3

2009-08-30 @ 15:44:57
URL: http://melvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0